۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

نحوه آموزش استفاده از فروشگاه ساز

نحوه آموزش استفاده از فروشگاه ساز


بخش 1 : 

این بخش شامل سه لینک وجود دارد که لینک "میزکار فروشگاه" شما را از هر بخشی از قسمت مدیریت به صفحه اصلی پنل مدیریت انتقال می دهد

" لینک مشاهده فروشگاه " صفحه اصلی سایت شما ( صفحه ای که بازدید کنندگان سایت شما آن را مشاهده می کنند )را باز می کند

" لینک خروج " هم برای خروج از پنل مدیریت استفاده می شود

 

بخش 2 :

در این بخش اطلاعاتی در مورد پنل شما ارائه می دهد

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بیتا عظیمی

فروشگاه اینترنتی

در این نوع فروشگاه که بعد از به وجود آمدن اینترنت پا به عرصه وجود گذاشت، فروشنده لیست و مشخصات کالاهای خود را در سایت قرار می‌دهد و خریدار پس از مراجعه به این سایت و مطالعهٔ مشخصات و ویژگی‌های کالا، نسبت به ثبت سفارش خرید از فروشگاه اقدام می‌کند. این سفارش‌ها پس از بررسی و تایید نهایی توسط مسئولان سایت با توجه به نوع کالا و حجم و وزن آن توسط پیک موتوری، پست و یا باربری به آدرس سفارش‌دهنده ارسال می‌شود و وجه کالا به روش‌های مختلف قابل پرداخت می‌باشد. امروزه تجارت الکترونیک در سر تا سر دنیا بسیار رواج پیدا کرده است.


اغلب پرداخت در این فروشگاه‌های اینترنتی فروشگاه ساز به وسیله ابزارهای پرداخت الکترونیک قابل انجام است. کارت‌های پرداخت الکترونیک، چه بصورت مجازی (فقط قابل استفاده در فضای اینترنت) و چه به صورت فیزیکی اغلب قابل استفاده در چنین محیط‌هایی هستند. البته فروشگاه‌های اینترنتی محلی معمولاً قابلیت تحویل پول در هنگام دریافت کالا را نیز دارند، ولی در خریدهای اینترنتی جهانی معمولاً چنین امکانی فراهم نیست.


۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بیتا عظیمی